Pośrednictwo

Kupuję sam

Kupuję Bezpośrednio, ale z pośrednikiem

Zapewne wielokrotnie zdarzyło Ci się czytać o nieprawidłowościach przy zawieraniu transakcji na rynku mieszkaniowym. Strony transakcji przez swoją niewiedzę, a czasem także lekkomyślność padają ofiarą oszustw i zamiast nowego mieszkania lub domu pozostają z niezrealizowanymi marzeniami i masą długów. Czasem dokonują transakcji na niekorzystnych warunkach lub stają się posiadaczem nieruchomości z wadą prawną.

Jeżeli masz już wybraną nieruchomość, zastanów się, czy transakcję kupna warto przeprowadzać samodzielnie. Na każdym etapie jej realizacji, począwszy od decyzji o zakupie, do odbioru nieruchomości i przepisaniu mediów, mogą pojawiać się problemy, które pogłębią Twoją niepewność i zburzą radość związaną z nabyciem nowego mieszkania, czy domu.

Powierz obsługę transakcji specjalistom z Signo Nieruchomości. W ramach usługi będą Cię obsługiwać najbardziej doświadczeni pośrednicy, posiadający bogatą wiedzę o mechanizmach rynku mieszkaniowego i aspektach prawnych realizacji transakcji. Zaufaj nam – za naszym pośrednictwem od 1997 roku tysiące osób przeprowadziło transakcję kupna-sprzedaży nieruchomości. Nie pozwól, by jeden błąd zaprzepaścił oszczędności całego życia.

Kupuję Bezpośrednio, ale z doradcą

Głównym profilem naszej działalności jest obsługa transakcji kupna nieruchomości. Naszymi klientami są również osoby, które samodzielnie wyszukały nieruchomość do zakupu (dom, mieszkanie lub działkę), ale nie chcą ryzykować samodzielnego przeprowadzenia transakcji.  Zakres naszych usług skierowany jest do klientów poszukujących profesjonalnego doradcy, który przeprowadzi kompleksowo transakcję zakupu nieruchomości.

Nasz zespół to doświadczeni pośrednicy w obrocie nieruchomościami, doradcy rynku nieruchomości, prawnicy wyspecjalizowani w transakcjach na rynku nieruchomości oraz analitycy kredytowi. Korzystając z naszych usług możesz być pewny bezpieczeństwa transakcji.

Co gwarantujemy w ramach usługi?

1. Weryfikację dokumentów nieruchomości

Przed podpisaniem porozumień i umów pomiędzy stronami przeprowadzamy weryfikację i analizę stanu prawnego nieruchomości. W zakresie podjętych działań znajduje się m.in.:

  • analiza prawa własności wraz z ustaleniem właścicieli/współwłaścicieli nieruchomości,
  • analiza rodzajów obciążeń nieruchomości (hipoteki, ograniczone prawa rzeczowe),
  • wskazanie braków w przedstawionych dokumentach,
  • stworzenie listy dokumentów potrzebnych do sporządzenia przedwstępnej umowy sprzedaży i ostatecznej umowy sprzedaży.

2. Przygotowanie warunków transakcji

Po uzgodnieniu warunków transakcji i analizie stanu prawnego nieruchomości przygotujemy treść porozumienia pomiędzy stronami transakcji: „Uzgodnienie warunków transakcji”, co stanowi potwierdzenie rezultatu negocjacji.

3. Kompletowanie dokumentów do transakcji

Skompletujemy dokumenty i zaświadczenia do przedwstępnej umowy sprzedaży i sprawdzimy ich poprawność. Tu mogą wystąpić aż 54 różne dokumenty, które trzeba zweryfikować, żeby transakcja przed notariuszem mogła dojść do skutku.

4. Opracowanie treści umowy przedwstępnej i innych umów i porozumień

Przygotujemy treść przedwstępnej umowy sprzedaży nieruchomości.
W zależności od uwarunkowań transakcji umowa zostanie przygotowana w formie cywilnoprawnej pisemnej zwykłej lub w kancelarii notarialnej w formie aktu notarialnego.

5. Nadzór analityka kredytowego

Przydzielamy Klientowi osobistego analityka kredytowego, którego zadaniem jest zapoznanie się z potrzebami kredytowymi klienta, przeprowadzenie badania jego zdolności kredytowej, zaproponowanie najkorzystniejszych produktów spośród ponad dwudziestu ofert kredytów hipotecznych oraz nadzór nad realizacją wniosku kredytowego składanego w imieniu klienta do banków.

6. Organizację końcowej umowy sprzedaży nieruchomości

Zajmiemy się organizacją ostatecznej umowy sprzedaży, co będzie obejmować m.in.:

  • koordynację współpracy z kancelarią notarialną,
  • uzgodnienie terminu umowy,
  • kompletowanie dokumentów do umowy.

7. Inwentaryzację sprzętów i protokół zdawczo-odbiorczy

Po przeprowadzonej transakcji dokonamy inwentaryzacji pozostawionych ruchomości, sporządzimy protokół zdawczo-odbiorczy nieruchomości uwzględniający wskazania liczników, którego głównym elementem będzie dokumentacja fotograficzna w celu zapewnienia nie tylko ilości i rodzaju kupowanych elementów ale także stopnia zużycia, modelu i oznaczeń.

8. Usługi posprzedażowe

  • udzielenie niezbędnych wskazówek,
  • pomoc w przerejestrowaniu mediów,
  • zorganizowanie przeprowadzki lub pomoc w jej organizacji,
  • nawiązanie kontaktów z rekomendowanymi ekipami remontowymi lub pomoc w ich znalezieniu.

Twoja transakcja będzie objęta ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej do kwoty równej wartości nieruchomości.

Po każdej zrealizowanej transakcji wystawiamy Klientowi Certyfikat Przeprowadzenia Transakcji, który potwierdza udział Signo Nieruchomości w obsłudze transakcji zakupu nieruchomości, będąc jednocześnie gwarancją poprawności wykonanych usług.

Cena usługi

Cena usługi finalizacji transakcji kupna nieruchomości wyceniana jest indywidualnie w zależności od rodzaju nieruchomości.

Copyright © Signo Nieruchomości 1997-2019
Projekt i realizacja online24.pl
zrozumiałem X
Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce cookie.